26/01

Jag har verkligen njutit av att strosa runt ensam på stan idag. Det är milt och skönt väder ute och solen skiner! :) Det vimlade av folk och det känns nästan som vår! På stan förälskade jag mig i ett par jeans. De tvättas för kvällen nu. Nu ska jag ta tag i lite disk och sedan se om det överhuvetaget finns något ätbart här hemma. Jag är verkligen i behov av att handla! Men jag är på tok för lat ;) Well, lite nytta ska göras nu. Trevlig helg!

- - -

Idag är jag ledig! :) Pallrade mig upp hyfsat tidigt för att åka till Brån. Men där kräks och snörvlas det och jag är livrädd för att bli sjuk så vi sköt upp det till nästa vecka! David fyller ju två år, så jag ska försöka ta mig ut snart. Idag ska jag istället ned på stan och shoppa loss lite hade jag tänkt :) Ikväll blir det dans igen!


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Shoppa ordentligt *skrattar* Vi ses ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback