29/01

Jo, jag började på en blogg igår. Men den blev aldrig färdig. Tröttheten vann över mig och det jag trodde skulle bli en stund framför tvn eller på sin höjd en stunds vila slutade med att jag somnade för natten, strax efter 18! Vaknade till vid 20 igen, borstade gaddarna och bytte plats till sängen. Sen somnade jag om! Efter bara 7½ timmes sömn på två nätter var det kanske inte konstigt att det saknades energi. Men sova kan man göra när man har tid. Annars ska man bara se till att roa sig till det yttersta, och det lyckades jag med :)

Idag gick jag hem efter jobbet, det var på vippen till lite för kallt. Men det berodde nog mest på att jag inte klätt mig ordentligt. Egentligen är det alldeles perfekt promenadväder! Och solen gör mig glad! Jag längtar efter den riktiga våren nu.. och sommaren. De varma, sena, härliga sommarnätterna. Solen, stranden..

Denna vecka ser ut att bli rätt full. I eftermiddag blir det nog kanske att träffa mor & bror, imorgon blir det Brån efter jobbet. Umgås lite med min kära syster som jag inte sett sedan juldagen! Vi som alltid setts varje vecka annars! Och sen ska jag ju kramas lite på David som nu fyllt 2 år. Onsdag landar Hanna & Jonas i Umeå, så torsdagen har jag vigt åt dem. Sen är det fredag och när den är avklarad på jobbet påbörjas färden mot Örnsköldsvik, till
Danstanten & Norrlandsfoxxen i Moliden och dansmaran fortast möjligt :)

Så länge man har roligt är ingen tid bortkastad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback