30/01

Hela eftermiddagen igår spenderade jag på stan med min mor & bror. Det var faktiskt mer ansträngade än jag kunnat ana! De kan verkligen vara negativa båda två. Men det var naturligtvis kul att få umgås med dem en stund och jag fick en ring av min lillebror från en sådan automat ni vet. Jag är lite svag för sånt ;)

I Brån hade nu David insjuknat så jag åkte aldrig idag heller. Det känns tråkigt, för jag saknar dem. Det är så många jag känner att jag måste hinna träffa snart! Jag fick iaf ett par timmar med Johanna idag och det var på tiden det också :) Och jag fick shoppa lite till. De månader man känner att man har råd får man ju lov att passa på! Nästa månad kommer det ju kosta en hel del till flytten så då får jag snåla på shoppingen! Tänka sig att det bara är en månad kvar.. Det ska bli både roligt och skönt att få lite större! Det är totalt omöjligt att hålla snyggt i den här lägenheten, så ikväll är det återigen dax att städa.

Har börjat längta massor efter festivalen nu! :) Äntligen dax igen! Att jag missar första deltävlingen känns tråkigt, men jag ska nog se till att uppdatera mig så jag hänger med! Ni har väl hört Linda Bengtzing & Markoolio's 'Värsta schlagern'? Texten må vara värdelös, och artiserna också. Men känslan finns där :D

Just nu sitter jag och äter middag. Tack och lov att det var evighetsköer på Subway, annars kunde min middag blivit just där. Men nu fick jag chili con carne istället, vilket också satt fint :) 

Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback