03/07

Jag var i Sävar igårkväll och lekte med Alva och träffade Hanna en sista sväng innan hon idag flyger tillbaka till storstan igen. Det blev massa bus och lek, middag, bubbling och Ice Age2 ännu en gång. 1½ vecka av semestern har nästan gått, men nu har sommarvärmen äntligen nått oss och jag njuter av varena sekund! På balkongen är det dynghett idag så jag var tvungen ta en kort paus från stekningen. Det blev en kort tur på city i förmiddags och ikväll blir det utgång på Rex :) Jag älskar impulsivitet. Sommarlivet är bra fantastiskt.

Imorgon blir det nog Baggböle på kvällen. Torsdag blir det folkrace i Gumboda vars lillebror ska tävla. Sen möter vi en ny helg.. På fredag är jag lite sugen på Holmön om det inte blåser så man får må dåligt resten av helgen.. På lördag gifter sig Sandra och Samuel i Sävar och på söndag fyller Alvis 5 år.


Kommentarer
Postat av: Tessan, Alvas mamma

Förstår att du inte dyker upp här hemma hos oss idag.. men du kommer väl nästa vecka??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback