05/07

Tomtebo är helt underbart såhär på sommartid. Jag har alltid velat bo här och jag trivs verkligen bra! Det tar två minuter max att ta sig ned till sol&bad och där har jag nu tillbringat de soliga dagarna denna vecka. Idag har det nästan vart olidligt varmt. Snilledraget att dessutom sväng om i en loge i fyra timmar ikväll resulterade i än mer värme och jag har nu precis kommit ur duschen. Det blev en rätt lyckad kväll måste jag säga men nu ska jag vila mig fram till dansveckan i Gräsmyr nästa vecka så det riktigt kliar i fötterna.

Imorgon åker jag till Sävar. Tänkte sola och få mat där innan jag tillsammans med far och bror åker till Gumboda. Lillebror ska tävla och jag vet att det är jag som kommer vara mest nervös. Jag måste alltid blunda. Det ska iaf bli väldigt roligt eftersom jag missat alla deras tävlingar även förra sommaren.

En kvällsmacka är det dax för nu. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback