06/07

Igår åkte jag till Sävar på förmiddagen. Jag och T tog en lunch hemma på altanen i Sävar innan han åkte för att jobba. Pappa och Daniel kom hem och sen var det snabba puckar iväg upp mot Gumboda.

Det var riktigt trevligt att vara på tävlingen igår och även om en hel del bekymmer dök upp på vägen, så hör det till. Lillebror hade lite splittrade framgångar under början men gjorde både mig och pappa gråtfärdigt stolta när han vinner B-finalen och sedan plockar en tredjeplats i A-finalen :)

Hemma i stan var jag inte förrän klockan slog precis 00.00 och jag lovar att jag var helt knäckt. Skitigare har jag inte vart på länge, men efter en dusch slocknade jag som klubbad och även Daniel somnade innan jag ens hann säga godnatt. Han har åkt på jobbet nu på morgonen och jag ska göra mig klar för en sväng på stan. Till veckan bor Daniel här för att se över katterna och jag och Tommy åker söderut för att njuta av semester :)

 
  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback