17/07

Jag fyller mina dagar väldigt väl och hinner inte riktigt med att blogga. Men ni ska få en kort rapport iaf :)

På söndagen så åkte vi ut till mina föräldrar i Ramsjön. Vi fick uppehåll hela kvällen och det var riktigt mysigt att vara där ett par timmar! Lillebror följde sedan med och sov här eftersom han skulle upp tidigt och jobba. Jag sov halvdåligt men som skönast på morgonkvisten. Tur var nog att T ringde och talade om vilket underbart väder som kommit till stan annars hade jag nog aldrig hunnit vara med om den solen. Gårdagen tillbringade vi på Nydala tills dess att himlen öppnade sig. Några härliga timmar på standen och ett dopp hann vi också med. På kvällen var vi bara hemma och gluttade på tvn som visade Dum, Dummare.

Imorse klev Tommy upp tidigare än jag, det är iofs inget ovanligt fenomen. Jag sover dåligt och drömmer rörigt, det beror ganska säkert på den ångest som allt mer kryper sig på.. På måndag är det dax igen och ett år tills nästa semester! :( Usch. Idag har vi iaf uträttat små ärenden och jag ska nu testa om de nya dammsugarpåsarna platsar i dammsugaren. Här är katthår överallt! Sen blir det lite middag innan jag ska försöka ta beslutet om det blir utgång eller icke.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ångest lät ju inget vidare och knappast hälsosamt.... Du har inte funderat på att byta jobb ;-)
Kram H

2007-07-17 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback