22/07

I torsdags åkte vi ned till Bredbyn för att ta vara på mina sista semesterdagar. Planerna var att stanna hos Tommys föräldrar till lördag och sedan bege oss ut i höga kusten tillsammans med Micke och Angelica. Vi fick tyvärr återbud om båtresan så vi fick hålla oss på fast land i stället. Jag har ändå haft fyra jättehärliga dagar där nere med bla loppisbesök, å-bad och grillfest med hans syskon. Idag har jag verkligen känt att jag inte vill åka hem och det kändes trist att sätta sig på bussen för att komma hem till en tom lägehet (undantag: katterna). Min semester är slut och det känns hur deppigt som helst, men jag vet också att det blir kul att träffa folket igen imorgon. Och sen vet jag också att jag är nöjd med den semester jag haft. Och att det är ju faktiskt fortfarande är sommar!

  
Bilder (av Annika) från utekvällen i tisdags 17/7!

Folk håller bra koll. Och visst är det så att det är min födelsedag på torsdag. Jag har däremot inte planerat för någon bjudning men ni är självklart välkommen om ni inte besvärar er med presenter och sånt. På torsdag träffar jag nog familjen, men ring om ni tänker titta förbi någon dag så ska jag se till att det finns fika :)

Mina planer v. 30
Mån
06.00-15.00, Lillebror kommer
Tis Ledig, fixa lite ärenden 
Ons 14.30-21.00, Dans?
Tor 10.00-18.00, Födelsedag
Fre 06.00-15.00, Dans?
Lör- Sön Ledig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback