26/07

Har vart i Sävar och fått fina presenter och härlig jordgubbstårta som farmor gjort! Det har vart en bra dag. Telefonen har pipit konstant och gratulationerna har vart enormt många. Tack allesammans!

- - -


    
  

Bordet är klart! Här är bilder (vissa felvända, men äsch) från renoveringen! Inköpt på Myrorna för 300:-, slipat för hand på en balkong. Målat med häfter två varv och sedan lasyrbetsat två varv med en färg som hette Jarkanda. Sista bilden är det helt klart och på plats i mitt kök! Äntligen :)

- - -

Har precis kommit hem från kvällens dans på Baggböle. Date spelade. Jag har haft bättre danskvällar men den gick an och det har vart trevligt att få umgås med Angelinn ikväll! Jag har verkligen jobbat stenhårt på mitt köksbord och nu klockan halv två har jag målat tre av fyra varv! Det blir så fint :) När jag vaknar ska jag fixa med det allra sista varvet, sen hamnar det i köket. Delar med mig av steg-för-steg-bilder imorgon! Nu ska jag försöka somna.. och sedan vakna till min 22:a födelsedag i ordningen :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Men gud så fint det blev!

Postat av: Anonym

Kom gärna hit nån dag i veckan och lek med D. Skulle vara guld värt. Jag är halvt invalid nu och har svårt att orka med hela dagar i hans tempo.... Kram H

2007-07-29 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback