31/07

Sitter på jobbet och tar ut några sista minuter rast. Den här datorn piper med jämna mellanrum.. Undrar just om den flyger i luften snart? Har iaf precis fått mig en banan. Tack för era inlägg om allergierna, kan ju vara bra att veta! Nötter äter jag inte sedan flera år och får väl se upp med kärnfrukterna lite grann framöver. Otroligt tråkigt, men..!

Vilket höstväder vi har idag! Augusti ska ju också vara en sommarmånad? Var iaf hur skönt som helst att bara få vara lugn imorse och jag hade gärna stannat inne i soffan även i eftermiddag. Här på jobbet går det ändå av bara farten, snart är denna dagen också slut och imorgon är jag faktiskt ledig. Ska fixa med en del som behöver bli gjort och sen måste jag komma ihåg att ringa veterinären. Kompis jamar (eller låter åtminstone) allt mer och det är väl lika bra att få operationen ur världen. Men visst gruvar jag mig en del. Kisse var ju såå dålig efteråt :/

Helena > Till veckan kommer jag! Tisdag kanske passar?

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Kommer ihåg hur dåliga mina blev e operationen... Blev att sova i badkaret eftersom jag int vågade släppa ut dem i huset, de hade ju kunnat trilla ner för trappan! Men det blir ju bättre. Måste få komma & hälsa på dina små sötisar!:-)

2007-07-31 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback