05/06

Reportaget jag pratade om från Baggböle hittar du här! Dansar förbi under de första sekundrarna i rödvitt.

Jag har bara rusat genom lägenheten flera dagar nu. Och jag lovar att det ser ut, precis därefter.. Igår hade jag först vanlig arbetsdag och sov sedan i solen två timmar innan det var dax för en säkerhetsutbildning på jobbet. Stundvis var den rätt seg men efteråt kändes det ändå som en bra utbildning. Efter det hämtade Helena mig och vi tog en fika på Mekka. Var jättehärligt att få sitta ned, bara vi två, och prata och umgås en stund. Det händer ju inte särskilt ofta, tyvärr. Där satt vi iaf tills kafeet släckte ned och stängde och jag fick sedan skjuts direk till Annica var jag sedan stannade ett par timmar. Sen.. hem och isäng, å upp och iväg..

Idag bytte jag pass för att jag & Annica egentligen skulle på ännu en cirkus ikväll. Men då inträdet var tre gånger dyrare än den förra så bestämde vi oss för att stanna hemma istället. Efter jobbet grillade vi och fick till en riktig höjdarmiddag. Vi skulle sedan ut för shopping (skatteåterbäringen har ju kommit!) men fick stopp överallt. Alla butike, utom Maxi naturligtvis, har lördag idag. Jag fick mig iaf några blommor och sedan blev kvällens projekt att åka ut till havet. Nu är jag hemma för kvällen och röjer för fullt. Det blir riktigt fint faktiskt :)

Imorgon är jag ledig. Det ska bli riktigt skönt och det är stranden som gäller :) Nu är det dax att börja jobba på brännan! Jag kommer antagligen blända resten av strandens besökande, men men. Efter det blir det eventuellt ett fika ute i Brån och kvällen erbjuder sedan dans till Zlips i Baggböle! En toppendag, verkligen!

Det är inte många som vet hur bra de har det, däremot hur bra andra har det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va mysigt med de där repotaget... Att se Angelinn in action :) och dig också...

2007-06-07 @ 12:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback