09/06

Idag är världens sämsta dag. Det var längesedan jag kände mig så off och grinig! Hade inte direkt tänkt att jag skulle ta ledigt för att känna såhär, mina hormoner är verkligen i topp. Men det lägger sig kanske snart..

Det blir veckans tredje dans ikväll, Blender spelar i Moliden. Jag har faktiskt ingen pepp alls. Men förhoppningsvis tar dansglädjen över när vi är på plats. Vi ska förbi hos Örjan och Tessan först och se på underverket och det längtar jag nog mest efter faktiskt. Dansen blir bara en bonus.

Det är dax för mig att duscha efter dagens solning på Nydala sen ska jag till Annica innan vi åker.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Oj.. så Alva är själva huvudattraktionen? Då hoppas jag att hon ska vara mindre grinig än du kände dig förut idag *skrattar*. Just nu sover hon i alla fall.. så det finns goda chanser att hon är vaken och på bra humör när ni dyker upp.. *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback