12/06

Min helg var verkligen uppochned. Jag har vart världens värsta människa att ha och göra med och jag ber stort om ursäkt för det. Kan inte sätta ord på allt som kändes men ibland finns dagar så allting är tungt och jag behövde en tid att landa och kommer över kanten igen.

På fredagen dansade vi i Gräsmyr till Perikles. Jag har inte dansat till dem särskilt mycket och även om det inte var särskilt mycket dansfolk hade jag ändå en hyfsat bra danskväll. Angelinn och Torbjörn följde med.

Lördagen tillbringade vi på Nydala ett par timmar vars det var riktigt varmt och skönt. Nästan sådär olidligt skönt som i utlandet. Vi åkte ned till Moliden på kvällen och hälsade på Örjan och Tessans sockersöta lilla Alva. Och sen var det dans till Blender på kvällen. Trots att mitt dåliga humör infunnit sig under dagen och att jag var väldigt nära på stanna hemma försökte jag ha en rolig danskväll. Jag lyckades rätt bra och fick dansa med massor av nytt folk.


Beundrar den lilla flickan

Under söndagen var jag hemma mest hela dagen. Jag kom över kanten efter lite sömn och ett par timmar ensam. Sedan gick vi ut på Droskan och åt buffé i riktigt härligt sommarväder! På kvällen hade jag lite ångest, eller ja.. rätt mycket ångest men livet går vidare och med ny dag föds nya möjligheter.

Igår var sedan en kaotisk dag på jobbet. Jag hann inte klart trots flera timmar övertid i fiskavdelningen. Men dagen gick iaf fort. Annica hämtade mig efter jobbet och vi åkte på Returbutiken och Myrorna. Jag köpte mig äntligen ett alldeles lagomt köksbord. Det är ilrött just nu men jag ska måla och fixa till det :)


Köksbordet som det ser ut nu

Ringde pappa för att ta reda på hur jag smartast fixar till bordet och fick veta att min lillebror hade bal. Han hade inte berättat någonting för mig och jag som så gärna vill se min bror i kostym vara bara tvungen att åka hem! Blev lite besviken på upplägget(eller vänta, vilket upplägg?) när alla bilar parkerade så man knappt fick se folket. Jag hann iaf se min stiliga bror iklädd kostym och hatt och T fick träffa honom och min mor & far.

Idag är jag ledig och höll precis på glömma att jag faktiskt bokat tvättid idag. Ska strax rusa ned och kika så ingen hunnit före. Sen ska jag påbörja slipningen av mitt köksbord. I övrigt tänkte jag inte göra särskilt mycket alls. Däremot funderar jag på att imorgon åka hem till brorsans examen innan jag börjar jobba.

Det var väl kort ungefär vad som hänt sedan senast! 12 dagar till semester :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback