13/06

Idag vaknade jag med håll, ont i magen och illamående. Hursomhelst bestämde jag mig för att jag skulle åka hem till min lillebrors examen. Det var längesedan sist men det är en rätt typisk känsla och man går inte direkt miste om den.. Magkatarr. Avslutningen var trevlig och skolan fylld med många kända ansikten. Tiden på högstadiet var nog den roligaste tiden under alla mina skolår och när jag gick där kunde jag inte låta bli att minnas alla tokerier.. 


Examensfin bror

Mamma har nu bjudit på lunch och ska snart skjutsa hem mig. Det blir inget jobb för min del idag, istället ska jag försöka hålla mig lugn så jag mår bättre igen tills imorgon. En film och ryggläge skulle jag tro.

Gud skapade kvinna och man, men vem skapade munken? (Ryssland)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men aj! Är du stressad? :(

Postat av: Skogstrollet

Ta hand om magen vännen! Magkatarr är INGEN bra idé, det vet jag bestämt av tidigare erfarenhet!

2007-06-13 @ 18:17:28
Postat av: Hanna

Fin bror vi har... :)

2007-06-13 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback