14/06

Det var en rätt tråkig dag med magkatarr igår men redan idag känns det mycket bättre. Jag sov mycket bättre natten till idag och tog efter lite frukost(!) en promenad till jobbet imorse. Hela dagen på jobbet har gått åt att tänka igenom nästa veckas leveranser, ordrar och annonser. Det känns som jag gjort väldigt lite nytta men förhoppningsvis ska allting rulla på nästa vecka iaf. Nästa vecka är ännu en sån vecka när man verkligen får känna att man lever! Efter jobbet passade jag på att handla veckans alla billiga varor. Jag köpte även jordgubbar och åkte sedan till T och överraskade lite. Nu saknas bara lite sömn för att orka med veckans sista arbetsdag, sen är det helg på nytt :) Bättre kan det ju inte bli..

Kommentarer
Postat av: Linnea


Ja det hade varit jätteroligt, men jag har inte råd tyvärr. Till hösten får jag ju ta över Olles kompis lägenhet, miniliten med kokplattor men bättre än ingenting :) Dessutom ligger den precis där jag vill bo. Puss hjärtat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback