15/06

Mina katter har slutat gräva över sina behov i kattlådan!? Vad ska jag göra? Det är ju helt olidligt emellanåt!

Hursomhelst..
Det är helg igen! Det känns helt underbart! :) Egentligen finns bara lösa planer, eller snarare förslag för helgen och det känns skönt. Det blir att bara ta dagarna som de kommer och ladda för en sista arbetsvecka.

Jag gick hem från jobbet idag. Hade min kära mp3 ipluggad i öronen. Senast jag bytte musik i den var innan Hudikmaran i vintras men jag har faktiskt inte blivit less förrän nu. Ska iaf fixa nytt i den nu :)

Kanske blir det dans ikväll på Gräsmyr eller så någonting annat trevligt. Men först ska jag fixa musiken, vila en stund, duscha och fixa med lite middag :) Trevlig helg på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men så konstigt! Båda två?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback