17/06

Idag har jag haft en jättehärlig sommardag. Min syster hämtade mig hos T imorse och jag var sedan barnvakt i två timmar åt David. Vi lekte och busade och han har verkligen blivit världens charmigaste kille! Efter en lunch med honom och syster åkte jag hem för att vila och slumrade till en dryg timme. Jag och Annica åkte sedan ut för middag på Droskan och hälsade även på Linda. Vi bestämde oss att åka ned till Baggböle herrgård och bara njuta i solen och där var otroligt vackert. Jag och Annica kom fram till att ikväll var kvällen för årets första dopp och till Nydala åkte vi och tog 5-6 simtag innan vi rusade till bilen igen. Fick värma mig i ett långt bad efteråt, för särskilt många plusgradet hade inte vattnet direkt. 

  
Min söta systerson & två bilder från Baggböle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback