18/06

Natten till idag sov jag verkligen dåligt. Klockan tre låg jag vaken och det kändes inte som jag ens slumrat till även fast jag vet att jag gjort det. Jag pratade först med Linnea och sen funderade jag över sommaren, slogs med katterna som jag tillät sova i sängen och så drömde jag massvis med små korta drömmar. Bland annat köpte jag den där vita gården igen. En återkommande, väldigt lustig dröm.

Idag har det kommit en ny tjej som ska jobba hela sommaren. Hon verkar mycket bra och lär sig fort. Jag åkte på inskolningen och det är visserligen bra att få äran att forma dem ;) Men också svårt och hyfsat mycket extra att tänka på. I veckan är dessutom en mycket speciell vecka eftersom ingen verkar göra någonting annat än att äta till helgen? Trodde jag hade mist alla mina sovmornar.. men den nya måste ju lära sig kvällspassen också så jag fick sovmorgon imorgon :) Känns riktigt bra. Däremot börjar jag strax före 5 på torsdag men det är ju bara en dag.. och sen är det midsommar!

Har tagit mig ett bad idag igen. Jag ligger där nästan dagligen och det är verkligen avkopplande. Somnade till och fick mig lite energi att göra någonting av. Först ska jag se till att få i mig middag sen får vi väl se vad som blir! Egentligen tror jag inte att det blir särskilt mycket aktivitet, men det återstår att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback