19/06

Min lillasyster skrev häromdagen ett roligt inlägg om en krönika hon läst.. Läs här!

- - -

Tidigare under helgen hällde jag upp en ostkrokspåse och har sedan låtit den stå ett par dagar i ett skåp. Ikväll var de helt fantastisk goda! Men lite segare kan de gärna få bli så de får nog stå en dag till ;)

Jag hade sovmorgon imorse och det behövde jag verkligen. På förmiddagen hann jag med lite städ och disk men framför allt så låg jag bara i lugn och ro på sängen och myste med kattorna. Linda kunde inte jobba sin kväll imorgon så jag tog på mig den också. Det första som hände idag när jag kom på jobbet var en blålögn rakt i ansiktet och jag tappade humöret för en stund. Jag blir så besviken på människor som inte är ärliga! Sen under dagen har ett och annat knepigt inträffat men nu är jag iaf hemma. Det är verkligen nedräkning till semestern! Hittills har jag inte haft en bättre sommar än 2006, men jag hoppas att denna ska erbjuda ändå mer. På lördag är det musikfest i Pengsjö och det har blivit lite av en tradition att åka dit. Där brukar det vara jättemysigt men jag jobbar nog lite för länge för att hinna i år, tyvärr.

Det blir mer en annan dag.. Over n' out.

Kommentarer
Postat av: Linnea


Åh vad mysigt med musikfesten i Pengsjö, där hade jag velat vara :) Ska du inte ta och komma hem snart? PussPuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback