20/06

Det rekommenderas att man ska gå 10.000 steg/dag för sitt välmåendes skull. En vanlig dag går vi på jobbet ca 11.000 steg. Och jag kan ju inte låta bli att efter en dag som denna undra om vi inte hunnit med det dubbla? Faktum är att morgondagen förväntas bli ännu värre och det kommer bli helt sjukt. Att det finns så mycket människor! Och att vi stoppar i oss så grymt med mat, det är galet. Det blev övertid idag och imorgon får jag hämtning strax före halv fem på morgonen. Nog får man minsann känna att man lever! Men det är faktiskt kul också. Jag är helt uppskruvad ikväll, har inte riktigt landat än. Annica följde med hit och åt kvällsfika och har precis gått hem. Nu väntar jag på att blir trött så jag kan somna snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback