24/06

Det är helt overkligt MEN sant.. Jag har semester! :) Fyra härliga veckor.

Imorse, den sista arbetsdagen, körde jag bil till jobbet. (Ja, jag tog steget till slut!) Jag har sedan oj-at mig nästan hela dagen eftersom tiden gick fantastiskt sakta. Men den tog iaf slut och innan Hanna anlände till Umeå hann jag och T äta lite mjukglass vid älven. När Hanna hade kommit åkte vi ut till Sävar för middag. Där kändes det som sommar! Mammas trädgård blomstrade, pappa fixade med ett av varje och vi åt middagen ute i solen. Vi pratade alla i mun på varandra tills vi alla insåg att det vore bäst om maten fick tysta munnen ;) Hela familjen packades sedan in i bilen och baksätet har definitivt blivit mindre på senare år.. Daniel droppade vi hos en flicka och vi andra åkte sedan till moster Valborg. Där fikade vi och surrade i några timmar tills jag & Hanna nästan somnade sittandes. Nu är vi hemma och ska strax krypa till sängs. Imorgon väntar finväder och shopping nere på city och sedan lite grillning till middag.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Grttis till semestern!!

Postat av: Anonym

Grattis till semestern!
Välkommen ut till oss i Paradiset när du har lust!
Förresten... du har inte lust att åka utomlands i vinter med mig och barnen??? Kom på att jag ju faktiskt inte behöver övertala M (vilket ändå knappast går :-)) om jag kan få med mig någon annan. Kram H

2007-06-25 @ 21:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback