26/06

Det har liksom inte skjunkit in ännu att jag faktiskt är ledig. Men kanske börjar jag sakta förstå att jag faktiskt ska få vara hemma en tid och det känns ju otroligt skönt! Något som blir att göra även denna sommaren är att skriva ned kort vad alla dagar innehållit (utöver bloggen). Det är ganska roligt att titta tillbaka och minnas efteråt.

Igår var jag på stan med Hanna och Annica och gjorde ett par fynd. På kvällen sedan kom Tommy och vi spelade alfapet och grillade. Vädret var kanske inte det bästa igår och grillmästarinnan kanske inte den proffsigaste, men maten gick äta(& smakade bra) och jag fick vinna alfapetet så kvällen var lyckad trots allt :) Idag är det uselt väder, det regnade hela morgonen så jag tog en rejäl sovmorgon. Sen har jag inte sysselsatt mig särskilt mycket förutom att tvättmaskinerna går. Skulle tro att det bara blir en lugn dag idag.

Jag har inte hunnit så långt med mina planer för semestern än, men för denna vecka finns iaf lite inplanerat. Det är ju dans imorgon i Baggböle imorgon och blir det fint väder kanske man måste dit. På torsdag tänkte jag följa Hanna till Brån och sen på fredag ska vi besöka morfar och sedan mormor innan det blir dansmara i Gräsmyr på kvällen :) Helgplanerna var Arvidsjaur med Annica, men det verkar inte bli av så det återstår att se vad helgen erbjuder. Jag hoppas nu att det fina vädret kommer tillbaka snart också, för lite sol vill jag ju ha på min semester :)


Kommentarer
Postat av: Linnea


Ingen risk att jag glömmer dig baby ;)

Postat av: Danstanten

Baggböle bara om det är fint väder??????

2007-06-27 @ 07:41:41
URL: http://danstanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback