28/06

Hjälp! En vecka av semestern har snart passerat! Men när jag tittar bakåt i mitt enormt smarta dokument inser jag att jag också hunnit med en hel del redan. Men solen saknas! Ge mig, snälla!

Igår hade jag iaf en helt underbart mysig förmiddag med Ida i parken, vi hade picknick och låg i växlande sol i flera timmar. Sen hann jag även med att träffa Malin innan jag åkte hem till T och åt middag och hade en lugn, skön hemmakväll. Idag har jag och Hanna vart i Brån hela dagen och vi hann även med Örsbäck en sväng. Hanna har skaffat en
bilddagbok, så för er som är nyfikna kan ni kika efter bilder i den.

Imorgon ska vi hälsa på morfar, det var väldigt längesedan jag träffade honom så jag ser fram emot det även om det känns lite konstigt att besöka honom i hans 'nya hem'. Efter vi vart där ska jag & Hanna, tillsammans med mamma åka ut till stugan. Jag har inte vart där på länge heller, så det ska bli roligt att komma ut dit en stund. Förhoppningsvis skiner solen där så man kan jobba på brännan lite. På kvällen väntar dans i Gräsmyr och det verkligen spritter i benen ikväll.. så jag tror på en hellyckad kväll där ute.

Den som går i andras fotspår kommer aldrig först.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Vi har nog haft sol alla dagar utom en den här veckan - du är helt enkelt på fel ställe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback