30/06

Igår var ännu en fullspäckad dag. Jag hann knappt vakna innan mamma och Hanna var här och vidare bar det av till ett gäng butiker och sedan till Vindeln för att besöka morfar på Solhaga. Det var mysigt att träffa honom efter så lång tid och vi fikade tillsammans ute på altanen i skiftande väder. Efter det handlade vi mat och åkte till stugan för att äta. Mamma påstår att det aldrig är dåligt väder i Ramsjön men solen svek oss efter bara ett par minuter så efter att lunchen intagits valde vi att åka hemöver igen. Men mycket hade hänt där sedan sist och jag hoppas att hinna dit i sommar och njuta av lugn och sol någon dag.

På kvällen var det nonstop i Gräsmyr. Det var en trevlig kväll med Highlights, Nova & Shake på scenen. Det saknades tyvärr en hel del kända ansikten och jag hade oturen att få ett gäng mindre bra danser. Jag vet att jag för tillfället saknar den riktiga peppen, men jag ska nog tända till snart igen :)

Idag har vi mest slöat hela dagen i soffan. Det har vart riktigt skönt men nu är det dax att tagga till. Vi ska äta middag ute tillsammans med Malin, Anton och lille Marcus. Torbjörn och Nisse. Sen blir det att promenera ett par varv på stan och se lite folk och bilar.

Tänkte bjuda på ett festligt ögonblick..


Kisse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback