03/03

Nu har det gått ett par dagar sedan jag skrev sist. Jag skulle kunna sammanfatta de dagarna med att säga att precis allting har gått emot mig. Mest på jobbet. Så ni har inte missat någonting spännande. Jag kan nog låta rätt negativ, men jag är inte långsint och det har gått över. Kanske lite för fort för mitt eget bästa. Hursomhelst..

Utan några förväntningar alls åkte jag igår tillsammans med
Örjan på Äpplet för att dansa till Zlips. Det är så man måste göra, att gå dit utan förväntningar alltså. Men igår fanns gott om bra dansfolk! Jag hade damernas i princip hela kvällen och fick inte en enda dålig dans. Däremot hade jag valt bort mina dansskor av fåfänga och min rygg var inte hundra redan innan vi åkte, så idag har jag lite småont. Men det kan jag leva med! Jag är glad att jag åkte, för jag hade en jättekul kväll. På vägen hem köpte vi lite fika och när vi var mätta slocknade ögonen så fort huvudet nådde kudden. Jag hade iaf en bra danskväll igår och jag är glad att jag åkte eftersom det troligen dröjer enda tills den 23:e tills nästa dans. Då är det Highlights som spelar på Ersboda.

Idag är fantastiskt väder ute! Jag ska gå ned en sväng på Maxi och Strömpilen för några ärenden, i övrigt blir det ingenting. Jag ska ju börja tidigt imorgon så det blir nog bara Andra chansen ikväll. Kanske med sällskap?

Veckan som kommer ser jag verkligen fram emot och har gjort det länge. Av massor med anledningar. Bland annat så kommer Hanna äntligen hem igen. Linnea kommer från utlandet. Pappa fyller år och ett jättekalas väntar.

Förändra sig kan ingen - men bättra sig kan alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback