05/03

Här sitter jag med öppen balkongdörr! Hej, våren är här! Med sånt här väder stiger humöret i topp :) Idag är en sådan dag alldeles perfekt för en skotertur.. och lite falukorvsgrillning nånstans i den vita skogen.

Jobbet är slut för idag och nu ska jag strax slänga mig i duschen. Lite middag ska jag också få. Efter det ska jag gå tillsammans med några jobbarkompisar till Jenny och titta på deras lille underverk Hugo, ca 14 dagar gammal. Ska bli så mysigt att hålla en sån liten igen! Och kul att umgås lite privat. Vad kvällen sen har att erbjuda återstår att se. Packade de sista lådorna jag hade igår, så det blir inget mer sånt iaf. Det gör iofs inget, jag har redan ledsnat ;) Givet för kvällen är iaf ett samtal med Linnea. (Tack för kortet gullet, vilken häck!)

Antingen finner vi en väg, eller så gör vi en egen.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Åh så mysigt att få träffa lille Hugo.. *längtar efter att få träffa den egna bebisen snart*

Tar du bilder idag så man får se här i bloggen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback