06/03

Jag ska inte säga att det går smärtfritt, för Kisse är fortfarande inte särskilt impad av sin nye Kompis (Ja, jag vet att jag kanske har sämst fantasi, men jag tycker det är sött!). Kisse håller koll hela tiden och fräser även åt mig, men jag tror att det kommer ge sig. Och Kompis är oerhört kontaktsökande och lugn vilket känns jätteskönt! Nu ska jag iaf sova och jag hoppas att det ska gå bra. Dvs att inget slagsmål uppstår nu när Kisse får konkurrens i sängen ;)

- - -

Idag väcktes jag tidigt, tidigt av en gråtande vän. Så min dag har jag spenderat med henne. Vi har haft en skön dag med pizza, ett gäng Vänneravsnitt och en massa prat.

Har under den senaste tidgen insett att min katt troligen gjort en del saker i ren protest. Och jag förstår henne. Jag har vart borta mycket och kan inte alltid ge henne den uppmärksamhet hon behövt. Alternativen var att hon antingen skulle få flytta eller att en kompis skulle flytta hit. Och idag har Kompis flyttat in :) En elva veckor gammal blandiskatt av raserna birma & norsk skogskatt.

image35

Kommentarer
Postat av: Norrlandsfoxxen

Hejdu, vilken gullig kisse! Nu blir det full rulle hos Frida... :)

Postat av: Ida

Ååååh, vad söt!

2007-03-07 @ 09:55:36
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback