07/03

image38

Natten gick rätt bra, Kompis sov med mig hela tiden och Kisse höll utkik från sitt träd. En viss svartsjuka fanns och hon gjorde en del försök att ta över platsen hos mig, men lyckades inte. Vaknade gjorde jag exakt 7.43 av någonting vått som spred sig över mig. Kompis fick sig en uppläxning igår när hon gick på Kisses låda och antagligen tordes hon inte gå dit. Jag fick upp och tvätta allt från bäddmadrass, till täcke och sängkläder. Nu har vi iaf övat hela morgonen och nu går hon på lådan. Förhoppningsvis även när jag är borta ikväll. I övrigt närmar de sig varandra gång på gång, men Kisse har inte bestämt om hon ska vara vänlig eller inte vilket ni kan se på bilden. Men jag tror absolut det ger sig med tiden.
 


Mamma och pappa kommer nu snart på lunch så jag ska ta och fixa med den, sen är det jobb som gäller!

KRAM,
Frida


Kommentarer
Postat av: annelie

sicken sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback