08/03

Imorse klev jag upp rätt tidigt. Anledningen var att min lillasyster äntligen anlänt till Umeå! :) Hon kom hit för att äta frukost innan hon sedan skulle vidare till familjen i Sävar. Vi fick en mysig halvtimme innan jag var tvungen cykla iväg till jobbet. Där blev jag dock inte långvarig. Jag har känt mig lite smårisig och imorse hade jag även ont i magen. Eftersom vi haft en magsjuke-epedemi denna vecka på jobbet återvände jag hemåt efter att jag hade ordnat med det viktigaste. Men jag faktiskt både vägrar att bli sjuk och vill jobba så jag blir knappast hemma imorgon!

Kisse & Kompis är äntligen vänner. Jag tycker det gick rätt fort och smidigt faktiskt. De busar och pussar på varandra, äter ur samma skål och följer varandra var den andre än går :) De är så söta så! Och det känns jättebra att de är så glada till varandras sällskap. Och nu går allting utomordentligt med kattlådan också, vi har övat och övat och nu fixar hon det :) I helgen tänkte jag att de skulle få sova själva en natt, för natten till söndag tänkte jag sova hemma i Sävar. Då är man på plats redan på morgonen till pappas stora dag. Hans födelsedagspresent är klar nu! Jag har fixat det sista idag. Det kommer bli en riktig höjdare! Bokstavligt talat alltså ;) Nu saknas bara småsaker, som ett kort och kanske en blomma?

Jag har sånt flyt idag! En ny betapet-ranking på 1484 :)


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oj, det gick ju jättesnabbt för kissarna att anpassa sig till varandra. Vad skönt!

Postat av: Anonym


Jag är lite yr av mig! Blir det bio i kväll? Jag och Emmsen åker till stan i kväll. Puss på dig

2007-03-09 @ 15:57:49
Postat av: Angelinn

Åh! Vad kul att Hanna är här! HÄlsa henne så mycket från mej! Och vad roligt att kisse fått en kompis! Jag saknar våran Zorro... *suckar* Kram!

2007-03-09 @ 16:21:56
URL: http://www.angelinn.blogg.se
Postat av: Angelinn

Jo just ja! Du är UTMANAD av mig! Kolla min blogg för närmare information :P

2007-03-09 @ 16:23:37
URL: http://www.angelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback