09/03

Istället för en protesterande katt har jag fått en sängvätande kattunge. Men vi fortsätter öva!

Äntligen får jag mat i magen. Potatisbullar, snabbt och gott! Det är dagens första mål, bortsett från två mackor i morse. Fredagar är alltid hektiska, men idag har det snarare vart kaotiskt. På hela dagen hann jag med 17 minuters rast och det är på tok för lite. Men jag kunde istället gå tidigare och det var mycket värt. Innan hemgång gick jag på Strömpilen och hittade en ny klänning och nya skor till pappas kalas :) Grejt!

Hem var det inte lätt att cykla idag. Nu bliar det för fullt och det verkar som det tänker fortsätta så! Jag har glad att våren är på väg!  Ikväll är det planerat för bio, den nya svenska filmen Nina Frisk. Nu ska jag se till att göra mig klar för det och försöka gå in mina nya skor. Ärligt talat så är de fruktanvärt osköna än så länge! Men, vill man vara fin.. ja, ni vet ju ;)

Kan man vara glad åt lite, har man mycket att vara glad åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback