10/03

Mormorskängorna är fortfarande fantastiskt osköna och jag vet inte om jag kommer kunna ha dem imorgon. Men hursomhelst tycker jag massor om dem och får väl ha dem när de blivit lite mjukare istället. Jag har precis provat outfiten för imorgon och tror det blir bra :) Jag hoppas att det blir ett jättelyckat kalas!

Har inte riktigt bestämt om jag åker hem idag. Dels för att jag VET vilket kaos som kommer utbryta imorgon förmiddag när jag, mamma & Hanna ska göra oss klara på samma toalett! Det blir knappast trevligt. Och dels för att Kompis inte är riktigt är rumsren ännu. Hon gjorde en andra miss igår. Men vi övar, dag som natt nån gång i timmen och jag hoppas hon lär sig snart. Jag kan inte låta bli att undra om hon togs från sin mamma lite för tidigt.

Det är så skönt med en slödag som denna men jag misstänkter att rastlösheten kommer snart. Tror ändå inte det blir mycket mer än max att handla lite mat. Kanske något ikväll om det inte blir Sävar? Hade kvällens dans vara på hemmaplan hade jag inte tvekat men lite Melodifestival funkar ju också :)

Låttips! (Ge mig gärna dina!)
Salem Al Fakir -Good Song
Charles Aznavour -She
Lisa Nilsson -Vem
John Waite -Missing you
Kiss -Hard luck woman
The Coors -Only when I sleep


Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan att mena allt man säger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här kommer lite låtar!
1, Kom ängel-Lars Winnerbäck
2,She misses him-Tim rushlow
3,All the love in the world-The corrs
4,Ängel-Zlips
5,Den stora dagen-Vikingarna

2007-03-10 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback