11/03

Det blev en lyckad dag och en trevlig tillställning idag. Här kommer iaf några bilder, så som jag lovade :)
 
    

Från vänster: Jag & lillebror kastar i oss lite lunch hemma i Sävar. Haklapp till vuxna, tja varför inte? Och visst ser vi båda oerhört roade ut av att bli fotade mitt i maten? Den goda festmaten vi senare åt på kalaset, exotisk planka. Mina söta syskonbarn, Alva & David. Och slutligen.. Jag, pappa och Daniel.

- - -

Idag fyller PAPPA 50 år! :)

Och jag är inte pigg. Det känns så tråkigt! Jag kände mig pigg igen på fredagen, men igår var jag helt deckad på kvällen. Det går i vågor och ena stunden känner jag mig helt okej medan jag ibland är helt slut. Svettas och fryser gör jag om vartannat. Innan läggdax igår hade jag 38 graders feber. Då ville jag bara gråta. Men nu har jag iaf satt i mig en del tabletter och försökt fräscha till mig så nu hoppas jag bara att det finns ork hela dagen ut. Han fyller ju bara en gång och jag har sett fram emot den här dagen länge.

Håll utkik ikväll, kanske bjuder jag på lite bilder. Nu ska jag iaf iväg på Ålidhem och fixa det sista!

Teoretiskt sett kan män och kvinnor lära sig att förstå varandra. 
Och teoretiskt sett kan man fånga ål med lasso.

hihi :)

Kommentarer
Postat av: Linnea


Vad fin du var :) Och den där klänningen ser ju grymt snygg ut, vill se mer kort! Puss på dig stumpan

Postat av: Linnea


Du är utmanad :) Kika i min blogg.

2007-03-12 @ 23:58:15
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Linnea


Du är utmanad :) Kika i min blogg.

2007-03-12 @ 23:58:30
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Anonym

Fina bilder! Den på D o A vill jag gärna ha :-)
Hur går det med Kompis o kisseriet? Och förresten....vad fick du betala? Söt var hon iaf :-) /Helena

2007-03-13 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback