14/03

Jag fick läkartid kl 13.15 idag eftersom jag haft feber och varit risig så länge. Jag fick ta prover (bla halsprov som är det äckligaste jag vet!) och sedan vänta en evighet. Jag har inte vart på benen så länge sedan i måndags och kände mig helt färdig innan jag fick komma in till läkaren. Hade en sänka på 96. Brukar åka på streptokocker, men några sådana hittade de inte idag. Jag fick iaf utskrivet antibiotika och stränga order om att inte jobba denna veckan ut. Nånstans känner jag mig ändå lite bättre i eftermiddag och det känns skönt.

Har blivit utmanad av både Angelinn & Linnea. Jag ska redovisa mina egenheter imorgon :)

- - -

Jag har inte gått upp i rök. Och jag har inte dött. Men jag ligger mer eller mindre deckad här hemma. Ont i hela kroppen har jag och tycker synd om mig själv gör jag också. (Jag tillåter mig faktiskt göra det). Jag har relativt hög feber och på morgonen har jag haft lite ont i lungorna. Jag hoppas att det går över. Det blir inget jobb imorgon heller eftersom febern imorse översteg 38. Jag avskyr att vara sjuk. Det är så mycket som behöver göras på jobbet och idag skulle jag inskola en ny kille. Idag skulle jag också ha färgat mitt hår hos Mia, men det blir heller inget av. Jaja, nog med negativa ord.

Jag orkar inte sitta här så mycket, men ni kan alltid roa mig lite i telefonen.

Kommentarer
Postat av: Skogstrollet

Krya på dig! Tror att hela Ume är sjukt nu, skulle int förvåna mig iaf. Ha det bra!

2007-03-14 @ 15:01:57
Postat av: Johanna

Gumman! du får krya på dej, tråkigt att vara så sjuk! Massa tillfrisknadskramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback