16/03

All min energi läggs nu på att tillfriskna, så är det verkligen! Jag vet att jag stressar lite för att bli frisk, men nu är jag så less på vara hemma. Så less. Dunderkuren tar nästan all min ork! Jag har aldrig ätit så här stora doser någonsin så jag är rätt trött, men det känns som det går åt rätt håll. Och nu får jag träffa folk :) om de bara vill träffa mig vill säga. Pappa ska iaf komma på lunchen. Dansen ikväll måste jag glömma, det känns lite hårt, men jag inser mina begränsningar. Jag hoppas ha fått åter lite energi och styrka innan nästa helg istället.

Idag ska jag försöka orka packa lite. Det är ju inte så länge kvar tills flytten nu!  Jag skulle göra vad som helst för att få flytta några dagar innan. Jag ser inte hur jag ska lösa allting annars. Men men. I övrigt idag ska jag se till att orka ut en stund. Lite frisk luft borde göra susen och vädret är ju helt underbart.

Kompis vägrar gå på lådan. Jag har tvättat madrass och täcke 6ggr denna veckan. Jag orkar inte!


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Smart av dig att ta det lugnt och bli frisk istället för att gå och dansa ikväll.. även om det känns lockande.

Tråkigt att inte Kompis vill göra det han ska där han ska :(

Postat av: Ida

Jättebra att du ändå tar dig tid att bli frisk!

Är kompis en pojke eller flicka btw?

2007-03-16 @ 15:22:41
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Skogstrollet

Hej tjejen! Kanske du ska skaffa två lådor? Katter kan ju vara lite egna med den där lådbiten och ha svårt att dela med sig... Jag hade två lådor för säkerhets skull i början, men de vande sig rätt snabbt att dela. Kram, Lena

2007-03-17 @ 07:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback