17/03

Hade kunnat döda för lite ostkrokar just nu!

Jag handlade några snabba saker på Maxi idag. Det var roligt att se folk och välbehövligt att fylla kylskåpet, men det var också min största ansträngning på 1½ vecka.. Efter ett varv där inne orkade jag knappt ens bära ut kassen själv (ok, jag orkade inte ens). Det är frustrerande att vara så kraftlös! Jag har ork som en 85-åring. Influensan som övergick till halsinfektion har nu börjat övergå till förkylning.. Emellanåt känner jag mig lite skeptisk till att fixa jobba på måndag, jag vet inte hur min kropp ska orka. Men det återstår att se. Mina föräldrar tror på ett läkarbesök till innan för att se att sänkan sjunker, och det vore kanske vettigt.

Handling betyder mer än ord.


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Jag håller med dina föräldrar!!!!

Postat av: Skogstrollet

Jag med!

2007-03-18 @ 09:58:17
Postat av: Ida

Me too!

2007-03-18 @ 13:17:27
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback