20/03

Det tog ett par timmar men nu är jag hemma igen! Och egentligen vet jag ingenting mer. Jag tog prover idag som inte visade något (suck). Fler provsvar kommer imorgon och om en vecka. Jag är iaf sjukskriven veckan ut och sen fick jag själv avgöra om jag hade ork att börja jobba nästa vecka, eller om jag behövde förlängd sjukskrivning. Papperna är faxade till jobbet så nu ska jag ringa och se så att de kom fram och rapportera läget för min chef. Tackochlov så känns det som att jag troligen är åter igen på måndag.

Vi tänker sällan på det vi har, men alltid på det vi inte har.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Hoppas du blir frisk SNART!!

Dagens ordspråk är så sant så..!

Postat av: Skogstrollet

Krya på dig tjejen!

2007-03-20 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback