22/03

Att köpa malt till katten var ju inte det enklaste. Det fanns i alla sorters former, storlekar och styrka. Men med lite hjälp hittade jag något som kunde passa! (Och lite mer grejor som jag inte alls hade tänkt köpa). Att sedan få henne att äta malten var inte heller så enkelt. Men min tjej fixar allt om man bara gör som hon vill. Och det vet jag. Medicinen efter operationen sist slickade hon upp om hon fick göra det ur min hand och malten åt hon från sked :) Nu väntar jag bara på effekt! Det ska bli skönt att få se henne lite piggare igen.

Fick inte tillgång till lägenheten tidigare och det känns lite surt. Fick lösa det med ledighet på måndagen istället. Men folk har ju flyttat förr, så det ska nog ordna sig! :) Börjar se fram emot att komma iväg nu!



Så här söta är mina kattor idag.

- - -

Jag har alltid haft god sömn, no matter what. Nu har jag sovit så mycket i två veckor att jag inte kan sova längre! Numera vaknar jag före klockan åtta på morgonen. Dagarna blir ju outhärdligt långa på det viset! Iofs har jag inte gjort mig klar förrän nu och nu är det snart middag. Det blir en match att gå tillbaka till jobbet och kliva upp med en kvarts marginal ;) Kanske något jag kommer få ändra på. På gott och ont.

Pappa har vart ute och rest och även hälsat på Hanna i Stockholm. (Lillasyster: "Det känns så konstigt att pappa ska behöva sova på soffan. Det är ungefär lika konstigt som att lägga Gud där om han skulle komma på besök") När pappa landar här i Umeå ska han få äran att följa mig på djuraffären och köpa kattmalt. Det ska vara bra för hårbollar och Kisse har jättejobbigt såhär på vårkanten nu när hon löser massa päls.

Följe till Abba The Original Orchestra och Ikea efterlyses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback