23/03



Jag tog äntligen steget ut! Sådär på impuls som saker ofta är när jag bestämmer mig för något! Så var plötsligt den eviga blondinen brunett istället. Ja, nu är jag mörkare i håret, för typ första gången på riktigt i mitt liv! Eftersom jag är en besvärlig människa och inte blev nöjd direkt fick jag spendera i princip hela förmiddagen i frisörstolen, men nu känns det bra och roligt med lite förändring! :)

Måste erkänna att jag plågat min Kisse idag. Till en början åt hon malten frivilligt men nu kvälvs hon när jag bara tar fram tuben. Rådet jag fick var att kleta det på henne eftersom de då tvättar bort det och får i sig det på det sättet. Antar att hon tycker jag är världens sämsta matte och jag känner mig också som det. Men nu är malten i magen. Och förhoppningsvis ska det som ska upp komma upp snart.

Med BankID kunde man idag få reda på skatteåterbäringen! :)

Från och med nu är jag inte längre sjukskriven och det är en lättnadskänsla! Visst, jag erkänner att halsen fortfarande inte är bra och att jag ibland hostar på natten. Men en förkylning kan man ju få dras med i evigheter så därför har jag valt att återgå till normalt liv från och med idag.. det innebär till en början att jag tänker dansa ikväll & att det blir fest med utgång imorgon.

Vi är aldrig mer missnöjda med andra än vad vi är missnöjda med oss själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback