24/03

Som jag anade redan innan jag åkte på dansen igår så tog jag ut mig lite för mycket. Strax före paus var jag rätt slutkörd. Mitt råd till mig själv var att inte bugga, men redan i fjäde eller femte dansen så strack det ;) Hur skulle det gå till! Efter paus vilade jag nån dans emellanåt men hade trevligt sällskap till och från av Tessan och andra dansanta människor. Jag kan inte påstå att dansen var i hög klass igår, men det berodde nog mest på mig själv. Sen var jag faktiskt inte riktigt nöjd med Highlights heller.

Den här dagen ser jag verkligen fram emot! Jag hittade en supersöt klänning/tunika igår som jag övertalade mig själv att inte köpa! Så himla dumt! Jag ska köpa den idag om den finns kvar :) Blir alltså en sväng ner på city för att strosa och sen ska jag träffa Annica för lite uppladdning, för-förfest. Vidare till Roger åker vi vid fyra och sen är mat bokat på Olearys några timmar senare. Jag vet en hop trevliga människor som ska ut och ser verkligen fram emot kvällen :)

Tänk fel om du vill, men tänk själv.

Kommentarer
Postat av: Danstanten Tessan

Tänk så olika uppfattning man kan ha om samma kväll! Jag hade jättekul och tyckte att Highlights spelade hur bra som helst!

Oavsett - tack snälla för sällskapet!! *kramis*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback