25/03

Vilken gårdag! :) Allting var kanonlyckat, in i minsta detalj! Jag fick tag i klänningen under förmiddagen, den sista i Umeå faktiskt. Så jag var jättenöjd! Jag klädde mig och gick över till Annica strax före 14, och där började för-förfesten! :) Strax före 16 åkte vi sedan till Roger för att möta upp resten av alla arbetskamrater. Där hade vi ett par trevliga timmar innan maten sedan skulle serveras på O'learys. Jag var inte alls impad. Inte denna gången heller, tyvärr. Det blev lite halvsegt innan folket började på rulla in. Jag träffade sedan jättemycket härligt folk! Det kryllade av dem. Både gamla bekantskaper och nyare! Strax efter ettiden gick vi för att köpa lite mat och sedan följde jag min Ida hem och sov där inatt. Det var mysigt att slippa åka hem och skönt att äntligen få lite tid för min tjej. Imorse myste vi till lite film, sen drog jag på partyblåsan och åkte ned på stan för lunchning med min syster. Jag kände mig inte alls het i outfiten idag. Men med tanke på att det blev en tolvtimmarfest mår jag faktiskt oförskämt bra idag :) Men visst, nu blir det ryggläge en stund innan jag tar tag i kaoset här hemma. Idag har jag inte alls ont i halsen (peppar, peppar!) och imorgon återgår jag till ett normalt liv igen! Jag ser verkligen fram emot att komma igång igen!

Ha mod att vara den du är och tappa inte modet för att du är den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback