27/03

Suck. Kompis har gått på lådan i över en vecka, utan minsta miss. Så jag lade dit täcket idag och när jag kom hem.. Kissfritt! Så skönt tänkte jag och packade upp maten jag handlat. På väg till datorn sen.. KISS I SÄNGEN! :( Det tar ju flera timmar innan jag tvättat allt och dessutom fått det torrt :/ Åh, hjälp mig!

I övrigt har dagen gått bra. Jag putsade mina fönster imorse och packade några fler lådor. Och ännu fler lådor skall packas imorgon. Allt jobb gick också smärtfritt och jag har beställt skor från Stockholm. Så utan kisset hade dagen vart kanon. Bäst att duscha av lite ilska kanske.. Blää.

- - -

Det var jätteroligt att vara tillbaka på jobbet igår! :) Skönt att få träffa allt folk och ta tag i allt som hängt över. Det blev ett par timmar övertid och sen så tog jag på mig att jobba påskhelgen medan jag ändå har ångan uppe! Jag gjorde Linda glad och bytte dessutom till mig ledighet över Rotanmaran. Jag gick sedan hem i det fina vädret och lagade till tacogratäng! Somnade gjorde jag redan efter 20 framför tvn och sen sov jag ;)

Morgonens projekt är fönsterputsning. Jag har bara inte tagit mig för det än. Imorgon när jag är ledig blir det att åka till Örsbäck, och eventuellt även till Brån. Annars kommer kvällarna ägnas till att packa ihop och förbereda flytten så gott det går. Linnea & Emma anländer sedan på fredag och förgyller kaoset i lägenheten över helgen. På måndag sen har jag ny adress! Men inget internet.

Ett gott samvete är den bästa huvudkudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback