28/03



Lillasyster har köpt gyllene skor åt mig.
Hon kommer hem med dem nästa vecka! :)

Mitt humör var verkligen i botten igår. Jag var ned och vände och är på mycket bättre humör efter en god lunch med trevligt sällskap och en timme i solen :) Jag älskar värmen! Nu finns energi att fortsätta förbereda flytten. Tvättmaskinen går, tvätt efter tvätt och dammråttorna tittar fram i takt med att allting flyttas på. Men väggarna är snart kala, skåpen i princip tomma och staplarna med flyttkartonger växer! :) Det är nu bara fyra dagar kvar tills jag äntligen får mitt efterlängtade sovrum, ett kök och det bästa av allt.. ett badkar :)

Ett länktips! Dansmaffian.se

Om en timme ungefär ska jag iväg med mor, far och bror till Örsbäck och sedan vidare till Brån.

Det bästa sättet att spara tid är att använda den.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vilka grymma skor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback