29/03

Idag har jag lagat lax i ugn. Annica kom förbi och åt med mig, mitt i flyttkaoset. Sen åkte vi iväg och gjorde av med pengar :) Det kändes mycket roligare (och vettigare?) än att fortsätta packa saker i flyttlådor! Vi ska ju båda flytta nu i månadsskiftet. Vi hann iaf med massor med affärer och jag har köpt mig två nya täcken, tokdyr kattmat och ett gäng rengöringsmedel för flytten. Nu har hon precis åkt och jag fick just ett meddelande att jag troligen kan påbörja flytten imorgon! Det vore ju en dröm! :)

Tuffa veckor har börjat dra igång på jobbet! Nästa vecka blir riktigt tuff och nu har jag tre jobbarhelger i rad.. Det är tur att jag har ångan uppe :) Jag ser påsken som min första egna utmaning och tycker det känns riktigt roligt faktiskt. Är övertygad om att det kommer gå gallant!

Nu ska jag ringa Linnea, hon och Emma anländer ju imorgon och jag har egentligen ingen koll på läget. Sen är det pappas och mammas tur och sist men inte minst ska jag slå min lillasyster en pling!

Ingenting är skadligare än ett sorgset sinne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback