31/03

Igår anlände Linnea & Emma till Umeå, med ett gäng resväskor och fem (!) nessicärer. Jag har ofta fått en del pikar om mina packningar, men jag är inte längre värst! ;) Det känns lite trist att jag knappt hinner se dem under deras visit eftersom jag har rätt fullt upp med jobb och flytt. Däremot är det roligt att veta att de är här och har roligt. Och att någon är hemma när man kommer från jobbet. Ett plus sen är ju att maten dessutom står färdiglagad :) Imorgon efter jobbet kommer pappa och flytten tar fart på riktigt. Äntligen! Jag hatar det kaos som vart senaste veckan. Vi ska försöka tömma lägenheten helt imorgon så jag "bara" har städet kvar sen. Är någon städvillig på måndagmorgon är ni varmt välkomna! Väldigt varmt välkomna! :) Ikväll har jag hjälpt Annica att flytta. Vi har flyttat en dubbelsäng, bokhyllor, en jättetv.. till fots, mellan hennes lägenheter. Ett projekt i sig, men det gick bra! :) Nu ska jag ta tag i min egen flytt så att det är så lite som möjligt kvar att böka med här imorgon.

Från midnatt har jag inget internet eftersom jag sagt upp abbonemanget och inte skaffat något nytt till den nya lägenheten. Linnea funderade hur jag egentligen hade tänkt men ärligt talat har jag nog tillräckligt med pyssel ett tag framöver och kommer nog fortare i ordning om jag inte har någon uppkoppling. Sen finns ju telefon och ni alla är välkommen att komma och se hur jag har det på min nya adress! :)

Den som lever får se.

Du vet, jag tycker om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback