01/05

Trots att planerna var få, (eller egentligen fanns inga alls förrän strax efter 16 igår) så blev det ett trevligt litet valborgsmässofirande ute i Sörmjöle. Lite grillning, en promenad till havet, ölspel och sedan övernattning där ute gjorde kvällen mysig och lyckad. Idag var vi alla sega och vi har haft en riktig slödag. Efter en dusch och lite vila fick vi middag på Frasses. Jag åkte sedan hem för att fortsätta ta det easy, men Annica ringde och jag åkte dit istället. Vi har myst till lite tjejfilm och stoppat i oss mera gott. Jag somnade i hennes soffa fem minuter innan jag gick hem och nu väntar jag på att telefonen ska ringa.

Känns otroligt skönt att det blir en kort vecka och den är rätt fullspäckad vilket innebär att vi snart har helg igen. Imorgon är det kvällspass på jobbet som gäller, torsdag 10-18 plus tvättid. Fredag 6-15 och sedan dans till Blender. Och på lördag blir det fest :)

Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Oj.. du har fullt upp! Och dans till Blender på fredag.. *vill också* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback