03/05

Idag har jag verkligen slagits mot tiden. Eftersom veckan började så knepigt med en röd dag fick vi bara en av två leveranser vilket gjorde att vi var klara med plocket mycket tidigare än vanligt. Jag gjorde ett tappert försök att få gå hem tidigare, men det gick inte för sig. Det är inte så att vi blir utan göra direkt. Jag har legat på knä och torkat skit och rengjort avlopp igår och idag. Det är verkligen så tidsödande, ointressant och äckligt och emellanåt var tvungen blunda för att inte kräkas.. Men det är antagligen helt meningslös fakta för er, så jag går vidare..

Telia har fortsatt bomba mig med avier och imorse tog jag tag i saken och ringde upp dem. Jag hade tydligen beställt digital-tv? Eh, nä! Men de hade också skickat en trådlös router och det uppskattas ju :) Ska se till att hämta ut den ikväll så vi slipper min läckra kabeldragning i helgen. Nu har jag precis ätit upp mina hemmagjorda plättar med blåbärssylt och ska snart hoppa i duschen. För kvällen har jag bara planerat tvättning, men den borde jag ju bli klar med snart.. och jag är lite sugen att hitta på någonting! Imorgon slutar jag 12 och efter det tänkte jag handla och förbereda lite för lördagen. Jag ser verkligen fram emot denna helg och tror den kommer bli riktigt lyckad :)

I drömmar och kärlek är ingenting omöjligt.

Kommentarer
Postat av: Linnea


Jag hade velat vara på din fest i helgen :) Men dansgala blir nog också lyckat! Ha det riktigt toppen och tänk inte på morgondagen. Puss på dig stumpisen min

Postat av: Skogstrollet

Hej! Synd! Hade varit kul att träffa dig en sväng. Men förstår om du int orkar. Jag ska fara iaf. Med huvudet så högt det bara går. Ever never let him see me cry...:)

2007-05-04 @ 18:49:14
Postat av: Skogstrollet

Hm. Ser dig då int på msnlistan? Ngt fel ngnstans?

2007-05-05 @ 01:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback