06/05

Förlåt Hanna!

Min tredje och sista lediga helg är pasé. Det känns lite tungt att gå in på en ny vecka igen, men å andra sidan har jag haft tre riktigt riktigt bra helger! :) Den här sista har dock gått alldeles för fort. I fredags bestämde jag mig 20.15 att jag skulle på dansen trots allt. Och jag ångrade inte mitt beslut en sekund när jag väl kommit dit. Blender spelade och det fanns gott om dansfolk. Lite överskott på killar för en gångs skull, så det blev mycket bra danser trots att vi gjorde tabben att ta paus en halvtimme för tidigt. På lördag var det dax för min inflyttningsfest, det började lite trögt men jag hade en jättetrevlig kväll och på Olles var det kända ansikten överallt. Via Max åkte vi sedan hem och det blev efterfest hos mig fram till 5.30. Då hade jag redan gått isäng för en timme sedan. Strax efter 13 idag kom Annica hit och vi beställde lite pizza från Älvans och slöade vi till Heartbreak hotel. Ikväll har jag och T vart ute och åkt bil, ätit glass och bara tagit det lugnt. Och nu blir det inte mycket mer av den här kvällen.. förutom lite dammsugning.

Bättre ett ord före, än tio efteråt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör förbi här nån gång vetja ;-) Vi har väntat länge nu.... /H

2007-05-07 @ 10:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback