07/05

I lördags på festen öppnade en av gästerna mitt kylskåp och konstaterade "hade jag vetat att det sett ut såhär i ditt kylskåp, skulle jag köpt lite mat åt dig". Så idag har jag handlat. Och jag hade tom problem att välja vad jag skulle få för middag idag, för jag hade helt plötsligt alldeles för många valmöjligheter ;) Men det slutade med karré och ris iaf och det blev riktigt nice. Efter middagen tog jag en näp framför tvn och sen hade jag äntligen energi att ta tag i städet från festen som jag sett till att duktigt skjuta på. Bara torkningen av golven saknas och det ska jag strax påbörja. Sen ska jag ta ett bad innan det är dax att krypa till kojs :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback