08/05

Idag tog jag en promenad till jobbet. Det var varmt, solen bländade mig i ögonen och det luktade natur! SÅ härligt! Jag älskar sånt. Det slog mig dock att pollensäsongen snart drar igång, men det gick hyfsat i fjol så förhoppningsvis ska jag klara mig i år också. På jobbet sen fick jag ett trevligt samtal med en herre som var fascinerad över att jag var ansvarig över fiskavdelningen och mina kunskaper. Det var ett trevligt samtal. Man blir ju alltid glad av lite smicker. Jag har massa positiv energi idag och imorgon är jag helt ledig :)

Amor Vincit Omnia


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Värmen och solen får gärna sprida sig lite längre söderut.. typ till Ö-vik :) Vi hade regn igår i flera omgångar, och dessutom lite åska på eftermiddagen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback