09/05

Igår var en riktigt bra dag! Jag var på så bra humör och hade efter bloggandet jätteroligt åt en konversation med Linnea på msn. Jag ställde mig och gjorde matlådor tills klockan närmade sig 23, sen tog jag ett långt, skönt bad innan jag sedan fick besök. Imorse väcktes vi av buller och maskiner vilket kändes mindre roligt men det blev en mysig morgon ändå. Jag tog igen den förlorade sömnen med en timmes vila på förmiddagen. Micke kom förbi och vi åkte ut för att fixa med en del ärenden till honom. När det var klara bestämde vi oss för att åka ut till rökeriet i Norum och hälsa på. Det var en trevlig visit med rundvandring i produktionen men också en stunds surr med alla som jobbar där och sen även lite nybakt fika :) På vägen hem lämnade Micke mig i Sävar och här är jag nu. Pappa och Daniel har roat sig i garaget som vanligt och jag har legat inne med en Se&Hör och degat i soffan. Middagen har vi precis gjort bort och nu funderar jag på ifall jag skulle åkt till farmor eller om det bara blir att vara stillsam tills lillebror sedan ska få skjuta hem mig.

En dags sorg är längre än en månads glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback